tiistai 20. toukokuuta 2014

Jännän äärellä

Täällä mä istun junassa matkalla kohti Jyväskylää ja huomenna alkavia pääsykokeita! Huomenna homma alkaa tosiaan soveltuvuushaastatteluilla ja torstaina jatketaan kirjallisen osuuden parissa. Iiiiiihan inasen ehkä jännittää (lue: sydän kurkussa yritän keskittyä vaan hengittään että selviäisin hengissä edes sinne jkl asti)... Torstaina mulla on lisäksi työhaastattelu ja asuntonäyttö, yaaay! Toi asuntonäyttö on tosin vaan aika muodollisuus, mä oon jo päättänyt että otan sen :D elokuussa koittaa sit muutto ja aika aloittaa oma elämä omassa kodissa, ai että mua vaan hymyilyttää aina kun sanon "omassa kodissa" :)

Blogin kans on vietetty vähän hiljaiseloo, ollut niin paljon kaikkee että kirjoittaminen on jäänyt kakkossijalle. Inhottava flunssa ajo mut kuumeisena sängynpohjalle perjantaiks ja lauantaiks, mutta sit kun kuume laski niin epäilen että nää jäljelle jääneet oireet on siitepölystä johtuvia, meillä on niitä vähän joka iikalla kotona. Pari päivää oonkin syönyt heinixiä ja laitellut silmätippoja niin rupee helpottaan! Treenit on jääneet siis unholaan viime keskiviikosta eteenpäin, palataan niihin taas pääsykokeitten jälkeen uudella innolla!

Kipeenä ollessa ekan päivän suklaaövereiden jälkeen (muilla samaa vikaa, heti kipeenä mielihaluille on vaan pakko antaa periks? :D) teki mieli jotain kevyttä ja raikasta, ja löysinkin uuden suosikki-protskusörsselin! Ladies and gentlemen; proteinfluff!


Paranemista edesauttaa huomattavasti ylläoleva kombo, pari hyvää lehtee ja tää herkku!



Ja koska kyseinen vaahto on melko addiktoivaa, heti seuraavana päivän on suotavaa valmistaa kaks kertaa isompi satsi. Lehdetkin vaihtu takas pääsykoematskuihin, syvä huokaus...


Ja mikä parasta, tää herkku ei todellakaan vaadi mitään kokkikolmosen taitoja ja raaka-aineitakin on vaan kolme: jäiset marjat, heraprotsku ja vesi. How to: murskaa jäiset (ehdottoman tärkeää että on nimenomaan jäisiä, muuten homma ei pelitä) marjat sauvasekoittimella tai blenderissä, lisää 1 scooppi (tai pari rkl) heraa (maku ihan omavalintainen, mulla on fitnessgurun vanilla wildberry) ja ihan inasen vettä. Vaihda työkaluksi sähkövatkain ja vatkaa muutama minuutti, mitä pidempään sitä kuohkeampaa vaahtoa saat. Ja ei kun ääntä kohti, mielellään terassilla auringonpaisteesta nautiskellen! Loistava kevy välipala tai jälkkäri :) ainesosiahan voi tosiaan vaihdella ihan mielensä mukaan, mä tein mansikoista ja tosta edellä mainitusta protskusta mutta esim. vadelmista ja vaniljaherasta tulis varmaan kans tosi nannaa. Mulla on pakastimessa myös niitä rainbowin smoothiehedelmä-pikkupusseja, seuraavaks vois koittaa niitä ja suklaaheraa!

Ruokajuttuja mulla on varastossa ja mietinnässä lisää, ne kun tuntuu teitä kiinnostavan :) mutta säästetään niitä ens kertaan!

Sunnuntaina Tampereella järjestettiin toista kertaa muotikirppis ja sinnehän oli allekirjoittaneen päästävä, pahamaineisia shoppailuaddikteja tässä kun ollaan.. Ja turha reissu ei todellakaan ollut, ai että mitä löytöjä mä tein! Ison muovikassillisen raahasin sieltä kamaa kotiin, mm. kahdet täydellisesti istuvat farkut, farkkutakin, toppeja, mekon, shortsit... Ja nää kaikki rokotti mun lompakkoo yhteensä vaan 45 egee! Noi farkut oli kyllä niin ironisen surkuhupaisa löytö: sovittamatta mukaan kahdet täydelliset yksilöt, yleensä lähinnä turhaudun sovituskopissa kun eihän tää perä saati reisiosasto meinaa mahtua mihinkään housuihin jotka olis sit vyötäröltä hyvät eikä lerpattais. Fit girl problems vai fat ass problems? :D samaisista ongelmista puheenollen, justiinsa yhet vanhat housut ratkes persuuksista kun kyykistyin sitoon kengännauhoja... Joku ylempi voima koittaa hienovaraisesti vihjailla että pikku dieetti olis paikallaan :D turhaan vihjailet, mä ihan viihdyn tän suojakerroksen kans!

Kaikista paras löytö oli kuitenkin nämä:


Bia Brazilin täydellisessä kunnossa olevat treenipökät KYMPILLÄ????!!!!!! (Laura, jos satut lukeen tätä, mä rakastan sua) Pure love!

Viime päivät on menny aika tiiviisti rannalla/kotiterassilla rusketusta syventäen, vitsi millä keleillä meitä hemmotellaan! Tänään tosin pilvet tuli pilaan lupaavasti alkaen brunasession, my face when shit happened


(Huomaa myös ihanat to die for-swimwear biksut, toinen iso rakkauden kohde <3)

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! Pitäkää mulle peukkuja huomista ja ylihuomista varten!

<3 Hanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti